דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים וטעויות - את זה אל תעשו! 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2059 פעמים ]

עסקים קטנים ובינוניים אשר רק נכנסים לעולם האינטרנט נוטים לפעמים לעשות את אותן טעויות בניסיון להשיג נוכחות ברשת. Loadstyle עיצוב אתרים מציעה וממליצה לבצע מחקר מקיף לפני התחלה של פרויקט עיצוב אתר, על מנת להימנע כמה שניתן מטעויות שיעלו בזמן, כסף ועוגמת נפש אפשרית של בעל העסק. לפניכם כמה טעויות עיצוב אתרים נפוצות שיש להימנע מהן:

שימוש עודף בתמונות ואנימציה באתר

בעיצוב אתרים צריך להימנע מדחיסת האתר ביותר מדי תמונות שונות. מנועי החיפוש אינם יודעים "לקרוא" תמונות, ולכן עיצוב אתרים שכזה אינו יעיל למציאת האתר ע"י גולשים רבים, כי אין באתר מספיק טקסט. גם אם התמונות מצוינות, יותר מדי זה לא טוב ופשוט לא יעיל. אסור להתרכז רק ביצירת עיצוב אתר יפה ומושך תוך התעלמות מהתוכן של האתר.

התעלמות ממגבלות רוחב פס

זוהי טעות נפוצה שקשורה בהחלט לתפקוד ויעילות האתר. בעיצוב אתרים לא צריך לכלול יותר מדי מסמכים או קבצים גדולים לצפייה. זה יאט ויקשה על הניווט באתר, ויכול לחסום לחלוטין גולשים עם מהירות חיבור אינטרנט איטית יחסית. עיצוב אתר שמלא בתמונות וקבצים כבדים צורך יותר רוחב פס מאשר טקסט ותוכן איכותי.

חוסר התמקדות באופטימיזציה למנועי חיפוש

זוהי הטעות הנפוצה ביותר של עיצוב אתרים כיום. חברה יכולה להזמין אתר שכולל עיצוב אתר מעולה ומושך, אך אין שום מחשבה על כך שמנועי החיפוש, שהם מקור התנועה העיקרי ברשת, יתקשו למצוא את האתר, ולכן גם הגולשים לא יגיעו אליכם. חשוב מאוד לשכור את שירותיה של חברת עיצוב אתרים שהיא גם מומחית ב-SEO, בניית תוכן ותכנות האתר בצורה ידידותית למנועי חיפוש, כך שדירוג האתר יהיה גבוה ככל האפשר. זהו כלי שיווקי אדיר שבסופו של דבר, אם עיצוב האתרים נעשה נכון, עלותו נמוכה מפרסום ישיר, כי הגולשים מוצאים את האתר בצורה עצמאית וטבעית – לא ע"י לחיצה על פרסומת.

איפיון אתר

עליכם לבנות אפיון לאתר או כיוון ספציפי מבחינת התנהלות האתר והעסק. חשוב לדבוק בדרך גם אם בהתחלה ההתקדמות איטית. עיצוב אתר הוא חלק משמעותי בדרך כי הוא גורם מכריע אם האתר יצליח או לא. חשוב להחליט מראש איך אתם רוצים שהאתר יעבוד מבחינת העסק, וכפועל יוצא מזה חברת עיצוב האתרים תבנה את האתר בהתאם. אתר שרוצה למכור ישירות דרך האתר מצריך עיצוב אתר שמיועד לכך, ואתר אשר רק רוצה לספק מידע, ולגרום לכך שהגולש יפנה לחברה לרכישת המוצר או השירות, יקבל עיצוב אתרים שונה לחלוטין.

עיצוב אתרים הוא חלק מהאסטרטגיה הכללית ברשת האינטרנט. עליכם לקבוע מראש את קהל היעד שלכם ולהשקיע בשיווק, עיצוב אתרים ופרסום, אשר ישיגו את התוצאות הרצויות בצורה הכי יעילה.

חברת LoadStyle מתמחה ב - עיצוב אתרים באינטרנט. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב